fredag 28. mai 2010

Duftdrømmer









Sikler etter Jessica Simpson Fancy Love og Givenchy Ange Au Demon Le Secret. Begge er for min sensitive snute to helt unike duftkomposisjoner som jeg ikke får nok av. Vil bare gå å sniffe på disse parfymerte sidene som er i ELLE og Vogue (skulle ikke tro man fikk korrekt gjengivelse av duften på et ark, men funker for meg - ofte der jeg blir solgt!)



Givenchy Ange Au Demon Le Secret er frisk og lett duft med noter av tranebær, grønn te, hvite peoner, jasmin og lys musk.



Fancy Love skal være selve duften av å forelske seg med blant annet ferskenblomstring, rosa champagne, tyrkiske roser og patchouli.


Givenchy sin har jeg faktisk fått testet på et håndledd, og den var yummy. Lukter søtt og godt, men den er ikke for tung. Litt som markjordbær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar