tirsdag 23. november 2010

Today's the day!


I dag slippes Lanvin-kolleksjonen hos H&M. Jeg sitter og er vitne til at diverse ting rives vekk fra nett. Blant annet har skinnhanskene, solbrillene og brosjen blitt borte. Det er også svært mange kjoler og plagg som viser seg å være svært populære, så her blir det kamp!

Skal dere, eller (forhåpentligvis) har dere kastet dere inn i kampens hete for å sikre dere en godbit eller to fra Lanvin/H&M?

Jeg "kapret" én ting, hva det er vil jeg avsløre senere!

4 kommentarer:

  1. Åh! Nysgjerrig på hva du har "kapret"??!! : )

    SvarSlett
  2. Den sorte "pjuskete" kjolen var utrolig søt! Ellers elsket jeg puffskuldrene:)

    Ønsket meg den rosa kjolen, har ikke råd til dennå :)
    Men håper det er noe igjen i karl johan idag! Foreksempel et arband eller et par solbriller =) Kult og ha uansett! :)

    Hva kjøpte du?:)

    SvarSlett
  3. Jeg rakk ikke å kapre meg noen ting :( Men jeg prøvde ikke så hardt heller. Selvom jeg gjerne skulle hatt en del av tingene. Mye kult!

    SvarSlett
  4. Fikk kjøpt en genser, på herreavd, alt annet var jo utsolgt :/

    SvarSlett