torsdag 2. juni 2011

Smykkefavoritter


Her er noen av mine kjedefavoritter hos Accessorize denne våren. Statementsmykker er fortsatt hot og spriter opp et enkelt antrekk. Bananer er den mest trendy frukten denne sesongen og om man ikke våger å ta en Prada med kjoler i heldekkende fruktmønster, er små detaljer i form av smykker en fin måte å få litt tropiske elementer inn i antrekket. Fjær er en annen lekker detalj denne sesongen, og kjede med fjær passer fint inn i den etniske stilarten.

Klikk på bildet for detaljer.

4 kommentarer:

  1. FIne smykker, Takk for tipset, Accessorie er en butikk jeg stadlig "glemmer" i lysløypen. De har mye fint der. Tror jammen jeg skal kjøpe meg et statementsmykke i morgen :)

    SvarSlett
  2. Fine smykker <3

    SV: Forstår godt dere ikke ønsket den gården om det minnet dere om begravelser.. :) Jeg har kun vært i ett bryllup der og har bare positive minner rundt stedet :)

    SvarSlett
  3. Heisann.
    For en flott blogg, har ikke oppdaget den før nå!
    Lurer på en ting. Når du anbefaler/reklamerer for podukter slik som detteinnlegget og det under, får du da sponset noe/ betalt for det?
    Leste et innlegg i en nettavis om dette knyttet opp til bloggere og ble nyskjerrig?

    SvarSlett
  4. Her må jeg nesten svare selv: Nei aldri!
    Ingenting her er sponset, alt er kjøpt eller promoteres av eget ønske fordi jeg liker det og ønsker å dele det med omverdenen!
    Ingen snuskete avtaler eller sleipe taktikker her i gården! :D

    SvarSlett