torsdag 22. september 2011

Wonderstruck


Taylor Swift har lansert sin første parfyme og den går under navnet Wonderstruck. Wonderstruck er inspirert av Taylors egne livserfaringer og er like ekte og kreativ som stjernen selv. Navnet på parfymen er hentet fra sangteksten til låten "Enchanted" som er på et av Taylors album.

Parfymen er skapt slik at den gir deg den samme følelsen som å oppleve noe magisk. Gjør deg klar for en sjarmerende og sprudlende duft med livlige toner av frukter som eple, bringebær og bjørnebær, sammen med en bukett av fresia og en dråpe deilig grønn te.

3 kommentarer:

  1. Hmm, den må jeg finne og lukte på:)

    SvarSlett
  2. Jeg likte veldig godt utseendet på den! Så hvis jeg ser den, skal jeg gå og lukte litt på den!

    SV: Jepp, de har Starbucks på Kreta :D i Chania. Ja, det er en fin ting å samle på, de er så fine syns jeg :)

    SvarSlett
  3. Spennende, lurer på om den lukter godt :)

    SvarSlett