onsdag 18. april 2012

Bryllupsplanlegging


Den som tror å planlegge bryllup er en enkel sak tar feil! Det er utrolig hvor mange beslutninger som må tas, og for en som er elendig på å ta avgjørelser så er det litt av en prøvelse.
For all del, det er hyggelige ting, men alt koster og det man har sett for seg er ikke alltid like realistisk når man studerer prislappen.


Noen ting er på plass og for alt som er spikret så slapper jeg litt mer av. Jeg vil etterhvert dele noen av mine erfaringer og tips slik at andre mer moderate bruder kanskje kan dra nytte av alt jeg har brukt tid på å finne ut av!

Men for all del, jeg klager ikke! Å være forlovet med "verdens beste" er ikke så verst :-)



2 kommentarer:

  1. Kjenner med SÅ igjen, haha! Og prislappen setter definitivt begrensninger, men så blir det nok veldig bra uansett. Nå er det under 2 måneder til vår dag, det meste er på plass så nå er det litt lettere å bare gleeeede seg :)

    SvarSlett
  2. kan tenke meg det er litt av en oppgave å planlegge bryllup ja! Og ikke minst et pengesluk :-O Håper jeg får drømmebryllupet mitt en gang jeg og, aller helst med kjæresten min Kristian <3 Han må bare få ut fingern først :-P

    SvarSlett