lørdag 5. juni 2010

Sex and the city 4ever



Har nettopp kommet hjem fra premieren på "Sex and the city 2" og selv om anmeldelsene var sprikende (eller kanskje heller på nedre del av skalaen), så synes jeg det var en koselig og hyggelig jentefilm. Mange reagerer på at historien utfolder seg i Abu Dhabi og enkelte scener i filmen både provoserer og irriterer. Jeg synes man bare skal ta det for det det er, ingen som har sagt SATC må være så dødsens seriøst, selv om jeg må innrømme at det var enkelte scener som gjorde meg bittelitt pinlig berørt. Men det var utrolig godt å se jentene på skjermen igjen. Jeg koste meg med vakre omgivelser, stilige antrekk, fengende musikk og morsomme sitater. Hva synes dere andre som har sett den?

1 kommentar:

  1. Jeg elsket den:D Følte nesten at jeg møtte igjen fire gode gamle venninner som hadde vært bortreist lenge!

    SvarSlett