torsdag 10. juni 2010

Slave hos H&M


Føler halve garderoben min kommer fra H&M om dagen, selv om jeg for ikke lenge siden virkelig tok et oppgjør med meg selv og bestemte meg for å gå for kvalitet fremfor kvantitet. Hva skjer? Jeg handler mer der nå enn noen sinne. Det siste jeg drasset med meg hjem var disse buksene. Koster en slikk og ingenting, og jeg har aldri eid khakifargede bukser før, så 149 kr var ingen større investering.

Jeg går forbi og tenker at jeg bare skal se hva de har som er nytt, kanskje de har én fin ting jeg bare måå ha og som blir utsolgt med én gang om jeg ikke kjøper den nuh! Når jeg først kommer inn så synes jeg alt er så billig og tenker at hva gjør vel en cardigan til 199 kr, eller en topp til 99 kr. Sånn har det seg at jeg stort sett hver gang jeg er på shopping, kommer hjem med en pose fra H&M.


Det er jo ingen galt med å handle på H&M, men det idelle er kanskje å mikse og matche med ting fra andre steder i stedenfor å se ut som en av H&Ms utstillingsdokker som er ute på vift.
Er det flere enn meg som går i H&M-fellen?

1 kommentar:

  1. Jeg vet hvordan du har det. Når det er så billig så er det ikke et valg, da må man jo bare ha det. En grusom tankegang for mange små summer blir jo store og da er det kjipt at man i stedet for å kjøpe en kvalitetsting man kan ha hele livet istedet har kjøpt masse tøys og tull man bare bruker en gang

    SvarSlett