søndag 1. august 2010

Lush i søpla



I dag har jeg kastet Lush-produktene mine i søpla. Dramatisk!
Det er fint og flott med naturlige skjønnhetsprodukter, men de har også en bakside.
De blir rett og slett dårlige etter kort tid. Produktene mine ble kjøpt på samme tidspunkt og hadde etter ferien skilt seg, luktet annerledes og tørket inn. Så med mitt forbruk, som kanskje betyr å bruke et produkt 1-2 ganger i måneden, så er det rett og slett ingen bra investering å kjøpe ferske kosmetikkvarer. Synd det, for jeg liker Lush men jeg har rett og slett ikke råd til produktene med tanke på hvor kort glede jeg får av de..

4 kommentarer:

  1. Åh, så kjedelig! Aldri moro å hive penger ut av vinduet på den måten=/

    Sv: Off ja, ME er ikke til å spøke med! Synd at så mange leger ikke vil anerkjenne det som en "ekte" sykdom.. Håper uansett at du finner ut av det! Personlig er jeg veldig skeptisk til LP, det minner litt for mye om humbug og hjernevask syns jeg, når samme vanvittig dyre behandling skal hjelpe mot både utslett og ME... Men det er jo bare min mening da:)

    SvarSlett
  2. Ooops. Mente ikke at du var teit, mente at det var teit at datoen gikk ut så fort..

    SvarSlett
  3. Svar: Jo tusen takk for kommentar. Du vet, når du vil bli fotograf og har det som hobby da er det vanskelig å stoppe å tenke at jeg må bli flinkere. Jeg setter som sakt stor pris på all tilbakemeldning på bildene mine!

    SvarSlett