lørdag 12. november 2011

Dreaming of... cats











Man skiller gjerne mellom hunde- og kattemennesker. Hvis jeg må ta et valg er jeg nok mer kattemenneske enn hundemenneske, selv om jeg liker begge deler! Dessverre har en katteallergi gjort at jeg ikke kan ha like mye nærkontakt med de som jeg ønsker og drømmen om katt har jeg gitt slipp på, men jeg beundrer fortsatt disse vakre og mystiske skapningene! Noen hevder de ikke har personlighet, men jeg synes de kan ha enda mer særegne trekk enn hunder.

Hva slags type er du? Katte- eller hundemenneske?

10 kommentarer:

  1. Åååårh så mange søte bilder!!:) jeg elsker katter og har hatt to søskenkatter i 13 år! De døde dessverre sist år:( noe som var utrolig trist! De hadde personlighet de!:) Kan dessverre ikke ha katt nå, siden samboer er allergisk han også, men hadde jeg fått det som jeg ville så hadde jeg nok hatt en katt nå også! Kattemenneske definitivt:)

    SvarSlett
  2. *Smelt* - Se på de myke potene! :D

    SvarSlett
  3. Jeg elsker katter!
    Har hatt katter siden jeg ble født. For et par år siden gikk pusen min bort, etter 18 år sammen med meg.
    Nå har vi en ny kattepus, som også er fantastisk!

    Nydelige bilder!

    -Silje

    SvarSlett
  4. Såååå søte! Jeg ønsker meg en skogskatt jeg!

    SvarSlett
  5. Er egentlig mer et hundemenneske tror jeg, men så utrolig søte katter :)

    SvarSlett
  6. Åh nå fikk jeg ennå mer lyst på en liten pus, kjæresten har lovet meg at vi skal få oss katt snart så :D <3

    SvarSlett
  7. Åh, for noen nydelige bilder! Jeg klarer ikke velge, så jeg er vel både katte- og hundemenneske :) Vi har tre katter hjemme nå, en på 14 (!!), en på rundt 8 tror jeg og en på 1,5 - de har uten tvil personligheter...

    SvarSlett
  8. Jeg er heeeelt klart et kattemenneske og har vært det siden jeg ble født :D katter er herlige!

    SvarSlett
  9. Ååå, så mange fine bilder! Jeg har både katt og hund, men ettersom hunden er gange nylig må jeg si at jeg egentlig er et kattemenneske.

    SV: Tusen takk! :D

    SvarSlett