søndag 13. mai 2012

Ladurée til Oslo

Ladurée Paris

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en herlig tur til Paris hvor makroner selvsagt stod på programmet.
Jeg måtte selvfølgelig en tur innom Ladurée som er verdenskjent for sine pastellfargede butikker med enormt utvalg av makroner.

Det var derfor ganske ironisk når jeg nettopp har kommet hjem og oppdaget at Ladurée åpnet sin første butikk i Stockholm for et par dager siden, og visstnok står København og Oslo på programmet for nye butikker! Så det er gode nyheter for alle slikkmunner, selv om jeg vil påpeke at vår egen Sebastian Bruno og Pascal lager vel så gode søtsaker!



2 kommentarer:

  1. hihi, jeg var i frankrike og spiste makroner i mars, elsker det :)

    sv: ja, jeg tenkte det var siste sjans å jobbe der en sesong nå, før jeg er for gammel! Men det er to veldig fine øyer du skal til også da! Og om du bestemmer deg for å svinge innom ios, må du gjerne komme å hilse på oss på flames bar, og ta deg en svingom :)

    SvarSlett
  2. Nam nam!! Gleder meg! De har så fin innpakning også!

    SvarSlett