torsdag 9. september 2010

Say hello to my new furry friend!

Jeg har dessverre allergi mot katter og enkelte hunder, så da søker jeg erstatning i alt annet som er loddent! Faux fur, eller fuskepels om du vil, er spådd å bli en stor hit i høst. Gleden var derfor stor da jeg oppdaget denne lille tassen på Accessorize. Den minner meg litt om en muffe, så om det blir ekstra kaldt kan jeg jo bare stikke begge labbene opp i vesken! Vet ikke hvor smart det vil se ut men..som veske tror jeg derimot den vil fungere ypperlig sammen med høstens og vinterens strikkede plagg!

Har dere kjøpt noe i "fuskepels" denne sesongen?

2 kommentarer:

  1. Så søt! Jeg har ikke kjøpt noe, men jeg fikk en fantastisk fuskepelsjakke i fjor som jeg gleder meg stort til å grave frem igjen når kulden kommer!

    SvarSlett
  2. Denne var lekker!
    Kjopte noe i fjor, men har ikke kommet saa lengt ennaa i aar :)
    Vi henger litt etter her i Los Angeles. Men det blir kaldere her snart ogsaa.

    klem Nina

    SvarSlett