søndag 10. oktober 2010

When Guetta Takes Over



I går gjestet David Guetta Oslo Spektrum og jeg sitterog funderer på om jeg faktisk burde vært der. Jeg synes Mr.Guetta gjør fantastiske produksjoner og har vært fan i mange år (siden Love Don't Let Me Go-dagene), men det er først nå med sine kommersielle bidrag og samarbeid med dagens største artister at han virkelig har fått det gjennombruddet og stjernestatusen han fortjener. At denne mannen tar turen innom Oslo er stort, men det er ikke første gangen franskmannen gjester Norge. Han var en tur på Cosmo for et par år siden og høstet lunkne kritikker fra klubbgjengerne. Men, i går stod Spektrum for tur, og arrangøren lovte å gjøre konsertarenaen til Norges største dansegulv. Etter videoene som florerer på YouTube ser det ut som det var et flott scene- og lysshow og at publikum var med, selv om det i bunn og grunn faktisk bare er en mann som stort sett står og snurrer plater.
Når billettene ble lagt ut var jeg i tvil om det var verdt prisen selv om jeg er fan. Jeg har allerede opplevd David Guetta i live action på Pacha på Ibiza, og da blir Spektrum en liten nedtur fra den legendariske klubben. I går var det fullt hus i Spektrum og da blir hans opptredener på Ibiza som små intimkonserter. Men jeg håper alle som var i Spektrum hadde en fantastisk opplevelse og at dette kanskje kan føre til at flere store DJs gjester Norge i fremtiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar