lørdag 4. februar 2012

Bryllupsmesser



Her om dagen var jeg på bryllupsmesse. Det er jo ikke så ofte man er i målgruppen for det, så jeg følte man måtte få det med seg når både Tilbords, Rosenthal og Glasmagasinet holdt det på samme kveld.

Tilbords hadde et gratis opplegg på Ballroom, men fordi påmeldingene var ute av styr og alle var lovet inngang ble det temmelig kaotisk. Vi stampet i uten å helt vite hva vi stod i kø for.
Det var pyntede bord, men fordi lokalet var mørkt og dunkelt var det umulig å studere detaljer. Rundt en stand kunne man få utlevert gavepose om man registerte seg på nyhetsbrevet til Tilbords. Jeg kom i ettertid på at det nyhetsbrevet hadde jeg nettopp meldt meg av! Den forlokkende gaveposen inneholdt et stearinlys og en pakke servietter!

Bare Minerals sin stand var den mest populære og innen kort tid var gaveposene borte (til de som ikke fikk, det var en miniminiminiprøve på pudderet og en liten prøve på Decleor, dere gikk altså ikke glipp av noe) Det eneste positive var Pascal som jeg tror solgte seg inn i mange bruders hjerte med sin pasjonsfruktmousse. Den var kjempegod!

Før showet startet var vi allerede på vei til neste messe hos Glasmagasinet. De hadde lagt ut bilder på Facebook hvor de pakket gaveposer. La meg bare si at det de viste frem på bildet lå ikke i min pose.
Brudeshowet kostet 200 kr, inngang til kun messe kostet 50 kr. Igjen var Pascal representert og gjorde god figur med enda et lass pasjonsfruktmousse. Elvebredden Catering serverte god sjokolademousse, men ellers var det ingenting man ikke får ellers. Jeg kan vel ærlig talt innrømme at disse messene var bortkastede tid og penger, og jeg kan sitere godeste Shania Twain på dette "That Don't Impress Me Much"!




1 kommentar:

  1. Høres ikke akkurat veldig imponerende ut det der nei :) Og ja, jeg har vel sendt 27 pakker... :)

    SvarSlett