mandag 20. februar 2012

Daylight in your eyes




Jeg er tydeligvis et svakt menneske i nærheten av såkalte "make-up stands". Jeg føler meg som Eva i Edens hage.. så fort jeg ser eller tar på noe, så kommer slangen - som i salgspersonale - og da er selvsagt jeg en fortapt sjel. Neida, fullt så ille er det ikke, men assosiasjonene får jeg likevel!

Jeg har alltid et oppdrag når jeg nærmer meg slike steder. Denne gangen måtte jeg erstatte en stk Satin Taupe som hadde gått i flisene en gang for mye, og da falt jeg for denne mineraløyeskyggen som het "Daylight".


De ser ut som spennende små planeter med sine fargespekter og tilhører kolleksjonen Naturally Collection som ble lansert denne vinteren. Har du hørt om kolleksjonen, eller kanskje til og med kjøpt noe fra Naturally?





1 kommentar: