tirsdag 7. desember 2010

Radiance


Jeg er lidenskapelig opptatt av parfyme og har etterhvert en stor samling. Det som overrasker meg hver gang er hvordan jeg faller for duftene fra Britney Spears. Selv om jeg i utgangspunktet har angst for "kjendisparfymer", så er det et eller annet med disse parfymene som gjør at jeg blir betatt gang på gang!
Den nyeste heter "Radiance" og flasken er dekket med glitrende stener i blått, sølv og rosa. Den appellerer sterkt til fjortisen i meg! Jeg testet den i butikk, men den ble fort glemt fordi den rett og slett forduftet. Men den skal visstnok lukte av blant annet bær, jasmin, appelsinblomst, iris og musk. Tror jeg må ta en ny sniff...

1 kommentar:

  1. Oo, parfymehyllen min begynner å bli veldig skral - skal definitivt ta en sniff på denne! :)

    SvarSlett