tirsdag 21. desember 2010

Sensation til Oslo!



Nyheten om at klubbkonseptet Sensation White skal gjeste Norge har spredt seg som ild i tørt gress det siste døgnet. Moroa skal foregå på Telenor Arena og blir det vanlige opplegget med house, trance og clubhits og mange dansende mennesker kledd i hvitt. Kanskje litt på grensen til harry, men tenk for en opplevelse! Jeg har hatt lyst til å delta på det originale arrangementet i Nederland, men med tanke på hvor vanskelig det er å få tak i billetter er dette en fin og mer oppnåelig erstatning som jeg har veldig lyst til å ta del av!

1 kommentar:

  1. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde dratt på Sensation om jeg så hadd fått betalt for det. House og trance er noe av det verste jeg vet, og jeg syns i grunn hele opplegget er litt harry:p Men jeg vet om flere som elsker det, og som har vært i Nederland mange ganger:)

    SvarSlett