tirsdag 27. desember 2011

Marry Me!


En av de herlige gavene fra min kjære samboer!

Jeg oppdaget denne parfymen under julegaveshoppingen og falt pladask, både for duften og navnet.
Så da min kjære trengte flere gavetips fra meg, brukte jeg fem minutter på å rive ut annonser av ting jeg likte fra blader og aviser. Dette var en av dem!

Det hører til historien at da samboeren min gikk til et parfymeri og skulle kjøpe denne, fikk han streng beskjed fra de som jobbet der om at de ikke anbefalte at han kjøpte denne, med mindre han mente det som stod på esken. De ønsket ikke å gi jenter falske forhåpninger! Heldigvis er bryllupsplanleggingen i gang allerede så det gikk fint.

Nå gleder jeg meg til å gå inn i 2012 og dufte av blant annet appelsiner fra Tunisia, jasminte, fersken og magnolia.

1 kommentar:

  1. Hehe så bra planleggingen er i gang da! den parfymen har jeg ikke hørt om, må innom et parfymeri og sniffe:)

    SvarSlett