mandag 3. oktober 2011

Making Cupcakes With Lola


Jeg har tidligere skrevet om mine favorittbakerier i London hvor det selges cupcakes. En av de på topplisten er Lola's. De har utsalg blant annet i Selfridges og Harrods, hvor de har utallige smakskombinasjoner og kakene er dekorert med alt fra cookies til glitter. Lola's er en av de mest fasjonable og trendy cupcakebakeriene i London og serverer kakene sine på alt fra kjendisfester, lanseringer og bryllup.

Alle bakerier med respekt for seg selv lanserer en egen kokebok slik at man kan gjenskape de lekre kreasjonene hjemme. Om to uker kommer boken fra Lola's og den heter "Making Cupcakes With Lola".
Jeg gleder meg til å kaste meg over klassikere som Vanilla, Red Velvet og Rocky Road, og å teste ut nye spennende smakskombinasjoner som Toffee Apple, Salted Caramel, Cappuccino Wafer og Mango Berry Swirl.

Prisen er beskjedne £12,74  (ca 110 kr) på amazon.co.uk

2 kommentarer:

  1. Åååh, nam! Akkurat nå hater jeg virkelig cøliakien min... Det er liksom ikke like stas med cupcakes man har laget selv, selv om det også er godt :)

    SvarSlett
  2. Sikle sikle... Gøy med fancy bakebøker!:)

    SvarSlett