fredag 14. oktober 2011

Versace + H&M = Crazy Madness








Jeg vet det har blitt mange innlegg om Versace for H&M de siste dagene, men nå har det lekket noen fine bilder i bedre kvalitet og plagg vi ikke har sett tidligere.

I utgangspunktet er det ikke min stil og det ser heller ikke ut til å være plagg skapt for min figur, men jeg synes likevel det er kjempespennende!

Jeg elsker den rosa og den gule kjolen, selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å stille meg i kø av den grunn.. Jeg er rett og slett ikke skapt for å kjempe med nebb og klør for et klesplagg!

4 kommentarer:

  1. Utrolig gøye plagg=)
    men ser ikke for meg at jeg kjøper noe av det..

    Synes det er kjempegøy med de designer kolleksjonene til H&M, men kjøper sjelden noe fra dem selv.

    SvarSlett
  2. Elsker plaggene, de er så kule.. Har så lyst på den svarte kjolen :)

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk ikke sett så mye annet enn den sorte med nagler. Jeg likte også den gule =)

    SvarSlett
  4. Jeg har VELDIG lyst på den rosa kjolen! ;)

    SvarSlett