mandag 24. oktober 2011

Versace for H&M - Kjolene










Versace for H&M skal virkelig dresse oss opp i kjoler! Kolleksjonen inneholder mer enn 20 ulike kjolemodeller, så her burde det være noe for alle! Jeg må ærlig innrømme at det er mange av kjolene jeg synes både ser tacky og noe spesielle ut og er spent på å se om noen riktige fashionistas faktisk klarer å "pull it off", for dette er ikke noe for mannen (eller i dette tilfellet, uten å være altfor dømmende, damen) i gata! Favorittene mine er den rosa, den sorte i skinn og den sorte med stropper i kryss.

Tror du kolleksjonen blir en hit eller at det meste snart henger i salgsavdelingen?

4 kommentarer:

  1. Er veldig usikker på om folk kun kjøper for at det er "merket" de vil ha, uten å faktisk se på kjolene:P Må si jeg er enig med deg, er ikke mange jeg kunne tenkt meg. Alle er også veldig tettsittende, og når man ser ut som et eple, et kort et sådan, så blir nok ikke de kjolene fine på heller:P hehe

    SvarSlett
  2. Syntes den er litt både og... Litt dyr for å være H&M også, har sett at noen av kjolene koster over 2000 kr! Men er noen som er fine da :) Gleder meg til å se i virkeligheten..

    SvarSlett
  3. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe, det blir litt for mye for min del!! Eneste jeg kaaanskje kunne ha kjøpt, er den i lilla, hvis den fantes i svart! :p haha

    SvarSlett
  4. Ja, stemmer - Sonia Rykiel hadde putrekk : ) Men denne kolleksjonen er jeg ikke videre imponert over. Enig med deg, den sorte med kryss er fin : )

    SvarSlett