fredag 21. januar 2011

Vin med ironi


Etter en tur til California i sommer fikk jeg heeelt dilla på Pinot Noir fra California. Dessverre er det vanskelig å få tak i på norske vinmonopol. Enten er det veldig dyrt eller kun bestillingsvarer - stort sett er det både dyrt og bestillingsvare.
I Sverige fant jeg denne pinot noir'en - vet ikke helt lokasjonen, men ser at tidligere utgaver kommer fra Monterey County, som definitivt er i California, så da satser vi på at min også er det. Artig at vinen heter "Irony", så jeg gleder meg til å smake min ironiske vin :)

2 kommentarer:

  1. SV: Takk for gode tips <3 :) Jeg skal ha dette i bakhode :)
    Ikke bestem deg for noe enda... Kan hende du plutselig ønsker å holde tale når dagen nærmer seg ;)

    SvarSlett
  2. SV: Ja det er helt klart viktig å kose seg i denne prosessen :) Ingen tvil om det.. Begynner man å stresse nå tror jeg ikke dette blir veldig minnerikt og hyggelig.. Det vil vi ikke ha noe av :)

    SvarSlett