søndag 22. april 2012

Big Pony

De fresheste parfymene på markedet denne våren må være Ralph Lauren Big Pony for damer. Det har eksistert en lignende kolleksjon rettet mot menn, men nå er det altså vår tur!

Flaskene er blikkfang i seg selv ved at de er store og fargerike.





Big Pony Blue - er en blomstrende sitrusduft som er en frisk blanding av sprudlende grapefrukt og avkjølende blå lotusblomst.

Big Pony Pink - kombinasjonen av tranebær og tonka mousse skaper en sensuell og fruktig duft.


Big Pony Yellow - har en naturlig glød av pære og mimosa som resulterer i en blendende blomsterduft.


Big Pony Purple - er en orientalsk duft med noter av ville kirsebær og lilla amber som skaper en myk og sensuell duft.

Det må bli en velduftende og fargerik sommer med disse friske innslagene fra preppy Ralph.

Har du testet de eller kanskje kjøpt en allerede?

3 kommentarer:

  1. Har ikke testet de.. Får vel kikke når jeg er på Gatwick neste gang. Men selve flaksen appelerer ikke til meg.. Jeg er nok veldig klassisk av meg og går for veldig klassiske flasker når jeg er på lukterunde.. hehe...

    SvarSlett
  2. har aldri prøvd dem. men hører at dem og CK varer generelt lenger enn andre parfymer.. :)

    SvarSlett
  3. Mmm, litt mimosa til sommeren kanskje?! Tempting! :)

    SvarSlett