fredag 11. februar 2011

Enda mer treningsmusikk


Med tanke på den store pågangen på treningssentrene om dagen, regner jeg med at mange trenger å fylle på mp3-spilleren med fengende treningsmusikk. Her kommer noen av mine favoritter om dagen!

Wynter Gordon - Dirty Talk
Britney Spears - Hold It Against Me
The Salazar Brothers - Dance With Somebody
Christina Aguilera - The Beautiful People
Naturi Naughton - Fame
David Guetta feat. Rihanna - Who's That Chick
Duck Sauce - Barbra Streisand
September - Mikrofonkåt
Robyn - Time Machine
Avril Lavigne - What The Hell
Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
Shontelle - Licky

2 kommentarer:

  1. WOW :) Takk for tips. Dette trengte jeg <3

    SV: Jeg også. En herlig reklame <3

    SvarSlett
  2. Hei:) Du har en sånn litt av hvert blogg, jeg likte tipsene til treningsmusikk. Styr å finne frem til god musikk på trening, greit med ferdige "menyer" å plukke av. Legger meg til som følger her hos deg og gleder meg til å lese mer etterhvert:) Ønsker deg en fin treningsuke:)

    SvarSlett