tirsdag 15. februar 2011

Summer and the city



Vår kjære Candace Bushnell ligger ikke på latsiden. Nå kommer oppfølgeren til "The Carrie Diaries", historien om livet til den yngre Carrie Bradshaw før Sex And The City-epoken, som har fått tittelen "Summer and the City". I oppfølgeren prøver Carrie å orientere seg i storbyen og går fra å være en fortapt bondejente til å forvandles til personen hun alltid drømte om å bli! Hun lærer selvsagt at det er mye vanskeligere å lykkes i "The Big Apple" enn antatt!

Boken er i salg fra 26.april!

4 kommentarer:

  1. SV: Det vil jeg tro. Det er ikke mulig og ikke like disse bloggene :D

    SvarSlett
  2. Åh den måååå jeg bare få med meg!

    SvarSlett
  3. Ah! Denne må jeg ha - takk for tips!

    Marbella var fantastisk btw, og ja, det var min første gang dit. Mine foreldre har kjøpt hus der, så det blir nok ikke den siste... : ) Ta med deg kjæresten og dra. Og hvis utrikningslaget har "ødelagt" stedet for han, så ta en taxi til Puerto Banus (ti min) og nyt luksusen der i stedet ; )

    SvarSlett