mandag 21. februar 2011

OMG! I'm going to London baby!

Min fantastiske samboer har arrangert overraskelsestur til London i anledning at vi har vært sammen i fem år! Jeg visste ingenting og ble selvfølgelig VELDIG overrasket! ..Og såklart kjempeglad!
Har alltid drømt om å bli overrasket med tur, men har alltid tenkt at det er så mye som skal klaffe at det er vanskelig å utføre det i virkeligheten uten at man skal bli mistenksom underveis.
Jeg vet ikke om jeg bare er lettlurt eller hva.. men jeg gleder meg uansett! Reiser om tre dager!

5 kommentarer:

  1. WOW! snakk om en fin overraskelse :D heldig du er!! Kos deg masse :-) elsker London!

    SvarSlett
  2. Ååå! Så heldig du er! Jeg vil også til London. Jeg vil også bli overrasket med en liten ferie :)

    SvarSlett
  3. Aaw, så utrolig koselig! London er jo fantastisk!

    SvarSlett
  4. Så gøy! London er jo helt konge!

    SvarSlett
  5. Åh så gøy! Heldige deg!
    God tur!

    SvarSlett