onsdag 9. februar 2011

London-tipset: Pret A Manger


Et absolutt must på mine London-turer er å innta frokost eller lunsj fra Pret A Manger. Pret A Manger er en stor kjede som fokuserer på å servere sandwicher, wraps, salater kaffe og småkaker. Perfekt for frokost og lunsj med andre ord! Pret A Manger betyr "nært å spise" (det finnes sikkert et bedre norsk uttrykk for betydningen på fransk, men fransken begynner å bli litt rusten). Uansett, navnet på kjeden passer bra, da man nesten alltid har en Pret (som de ofte kalles) i nærheten.

Fokus er på at råvarer skal være friske og ferske, og alle som jobber der trenes for å holde den kvalitet og standard de sikter mot. Her er det mye godt å velge i, flere sunne alternativer og det er billig! What's not to like?

3 kommentarer:

  1. Pret A Manger er bra, men det er én ting not to like. De er utrolig lite cøliaki-vennlige! Så og si ingenting annet enn sjokolade eller salat, og selv om det er godt, så blir man fort lei!

    SvarSlett
  2. Stilig da! Det må jeg prøve ut en gang jeg er i London : ))

    SvarSlett
  3. Åå jeg elsker pret a manger! Min favoritt er Posh Cheddar & Pickle Baguette og Pure Pret Apple brus! Og ikke minst, gulrotkaken deres er til å dø for! Nå ble jeg sulten!

    SvarSlett