torsdag 3. mars 2011

A-list music

1) Sugababes - About A Girl

2) Jessica Simpson - A Little Bit
3) Sugababes - About You Now


4) Renee Olstead - A Love That Will Last

5) Brandy - Almost Doesn't Count
6) Livvi Franc - Automatik
7) Lady Gaga - Alejandro
8) Mariah Carey - Always Be My Baby
9) iiO - At The End
10) Destiny's Child - Apple Pie A La Mode

Noen ganger klarer jeg ikke helt å definere hva slags musikk jeg liker, men etter at jeg begynte å rydde i de zillion Spotify-listene mine har jeg funnet en del sanger jeg er ekstra glad i! Og da er jeg bare kommet meg gjennom sanger på A! Disse sangene bringer frem mange gode minner og er sanger jeg liker like godt i dag, som da de kom. Kanskje deler du noen av mine favoritter?

Hva er din favoritt sang på A?

1 kommentar:

  1. Herregud, jeg kommer ikke på noen sang på A faktisk. For tiden hører jeg MASSE på gamle Britney og Snoop Dogg, så en av dem :P

    SvarSlett