torsdag 10. mars 2011

Ertesuppe a la Rachael Ray


Jeg vet ikke helt hva jeg synes om Rachael Ray som programleder, men maten hennes gir meg ofte vann i munnen. Det har resultert i et utvalg kokebøker hun har skrevet. Da får jeg maten og oppskriftene, uten den overentusiatiske og litt slitsomme stemmen hun har på sitt talkshow. Dette er et forsøk på hennes Sweet Pea Soup with Bacon and Parmegiano toasts. Jeg må si at smaksmessig var det veldig vellykket! Matfotografskillza mine kan derimot finpusses litt!

1 kommentar:

  1. Åhh nam nam :) Nå må jeg lage middag, for det der fristet masse! Jeg elsker å se på når Rachel Ray lager mat. Alt ser så lett ut. Fargerike retter som jeg nesten kan lukte gjennom tven. Sikle sikle :)

    Sv: Kyllinglår uten krydder kan du finne i frysedisken. Da får du litt mer enn du trenger, men kyllinglår er perfekt å ha på sommeren når grill og spennende krydder preger hverdagen. Kyllinglårene jeg brukte var fra Prior :) De har ferdske kyllinglår uten krydder på større butikker som Smart Club og Obs også.

    SvarSlett