lørdag 12. mars 2011

Ole Henriksen



Jeg var ikke kommet lenger enn til Gardermoen før kortet begynte å gå varmt. Til mitt forsvar skal det sies at jeg flere ganger har siklet på dette settet fra Ole Henriksen, og at jeg i tillegg er veldig fornøyd med hans "Three Little Wonders".

Selvfølgelig klarte jeg miste min Herbal Day Creme rett i flisene når jeg kom hjem, så flisene fikk seg en real hudbehandling. Nå håper jeg de holder seg blanke og fine i lang tid fremover for det var dyrbar behandling de fikk der! Jaja, jeg får trøste meg med at jeg mistet to krukker, men den ene klarte seg på mirakuløst vis ;)

4 kommentarer:

  1. Åå, det er så surt når sånt skjer! Men ja, du får trøste deg med at bare den ene knuste, det kunne jo faktisk vært enda verre;)

    SvarSlett
  2. Hehe :) Det er slike ting jeg pleier å gjøre det. Som regel med foundation... Da blir jeg så sinna på meg selv. For det skjer aldri når krukkene er tomme.

    Jeg har siklet på Ole Henriksen produktene utrolig lenge, men av en eller annen grunn tar jeg meg aldri råd til det. Også angrer jeg med en gang etterpå...

    SvarSlett
  3. Åh digger Ole Henriksen produktene! Kjipt med den som gikk i gulvet...tror jeg nesten hadde fått en tåre i øyet der : /

    SvarSlett
  4. Hva kostet denne herligheten?

    Kan du ikke fortelle litt om produktene du har? :)

    SvarSlett