mandag 21. mars 2011

Flawless face




Laura Mercier er kjent for kultproduktet "Tinted Moisturizer" en fuktighetsgivende krem med litt dekkevne og som beskytter mot solen med sine 20 spf. Settet "Flawless Face Kit" inneholder dette superproduktet og en del til som skal gi deg det perfekte fjes. Dette settet måtte jeg jo bare ha! Lever det virkelig opp til forventingene?

I settet følger foruten Tinted Moisturizer, også en Foundation Primer, en eggeformet svamp, en velour puff, concealeren Undercover Pot og to koster. Første gang jeg prøvde alle produktene sammen ble jeg kjempefornøyd, det ble et naturlig og jevnt resultat som ikke så for sminket ut. I ettertid har jeg ikke fått resultatet til å bli like bra som første gang, men det er fortsatt gode produkter. Undercover Pot er til og med i full størrelse, og har foruten to nyanser og speil, også et "finishing powder" i bunnen. Mitt eneste minus er at den ene halvdelen av concealeren var helt uttørket da jeg åpnet den.

Mitt sett er kjøpt i USA, men jeg mener å huske at Laura Mercier også selges hos Gimle Parfymeri på Frogner.

2 kommentarer:

  1. Oj, det skal sjekkes ut!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips om The Body Shop Glow Enhancer. Kjøpte den i går : ) Lett påvirkelig, sier du? Jada! Hehehe!

    SvarSlett