fredag 11. juni 2010

Flower power


En av sesongens store trender (som i fjor) er blomstermønster. Noen ganger må jeg prøve meg frem litt forsiktig for å finne noe som tar opp litt av trendene uten at jeg føler at jeg tar helt av. Denne toppen er mitt forsøk på blomstrete mønster. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt overbevist, synes delvis den ser ut som en gammel gardin eller sengetøy som er sydd sammen til en topp, og delvis at den er søt, romantisk og feminin. Det skal sies at fargene er mye klarere, skarpere og friskere i virkeligheten enn på bildet. Vet ikke helt hvordan jeg skal bruke denne enda, men man må nok røffe den opp litt med en tøff veske! Jeg tror den kan passe til både jeans og shorts... mange muligheter.. om jeg bare får slått fra meg gardinassosiasjonene.
Toppen er fra ONLY og koster 160 kr.

1 kommentar:

  1. Jeg kjøpte mitt første "blomsterplagg" i går, et veldig fint skjørt. Men jeg er lit skeptisk.. Det er nok bare en vanesak;) Og toppen var kjempesøt!

    Forresten, jeg sa visst feil her om dagen. Accessorize har nemlig nettopp kommet til området, så det ligger en butikk bare 10 minutter unna meg;) Man lærer så lenge man lever!

    SvarSlett