tirsdag 26. oktober 2010

Treningsmusikk


Jeg er alltid på jakt etter god treningsmusikk, for musikk er nesten alt for meg når det kommer til trening! Uten mister jeg motivasjonen og med den ekstra gode låten klarer jeg å yte akkurat det siste lille ekstra. Her er noen av mine favoritter om dagen.

  • Timbaland feat. Justin Timberlake - Carry Out (Soundpusher & DJ Rock City Remix)

  • Miley Cyrus - Can't Be Tamed

  • Kelly Rowland feat. David Guetta - Commander

  • Maroon 5 - Misery (Bimbo Jones Club Mix)

  • Rihanna - Only Girl

  • Carmen Reece - Raindrop (Dave Aude Radio Edit)

  • Kaci Battaglia - Body Shots

  • Kimberly Cole - Smack You (Mig & Rizzo Club Mix)

  • Alex Gaudino - I'm In Love (I Wanna Do It) (Vocal Mix)

  • Sky Ferreira - One
Har du noen favoritter du spiller for å bli ekstra gira under treningsøkten?

1 kommentar:

  1. Takk! Trenger å bytte ut noen av mine løpesanger, så dette var perfekt!

    Vibbis

    SvarSlett