mandag 23. august 2010

London-tips: Paperchase



Paperchase er en herlig liten butikkjede jeg alltid må innom når jeg er i London. Butikkene er ofte ganske små, men rommer et hav av vakre kort, brevpapir, notatbøker, kalendere, gavepapir og smågaver.

Jeg kommer alltid ut derfra med en stor pose og har kjøpt bl.a. søte oppskriftsbøker, nydelige smykkeskrin, gavelapper i alle mulige varianter som både er flotte og rimelige - og fine kalendere. En perfekt butikk for å finne den fine, lille gaven til en venninne!

Du kan se mer av Paperchase på www.paperchase.com

4 kommentarer:

  1. Ååh, nok en perfekt butikk for meg!

    SvarSlett
  2. Åh supert, takk for tips:)

    SvarSlett
  3. sv; jeg også elsker glitter og alt som er shiny!!

    SvarSlett
  4. jippi, skal ta turen innom! takk for tips.
    forresten! tror det er denne nettsiden: http://www.paperchase.co.uk/
    :)

    SvarSlett