tirsdag 17. august 2010

One of my latest crazes...


Etter et besøk på Dylan's Candy Bar i New York City kom jeg hjem med denne lille saken.
Det er duftolje som dufter av rød lakris (avbildet "birthday cake batter" = kakedeig), men min heter altså Red Liquorice. I duftoljen er det såkalte duftpinner som skal transportere duften fra flasken og ut i rommet.

Jeg er veldig glad i duftlys, men var en smule bekymret for at lukten skulle bli for intens. Det er den ikke, det er nesten så jeg skulle ønske det var litt mer futt i den! Den lukter heller ikke veldig som rød lakris, men heller som roser og champagne. Men det er en deilig duft det også, så klager ikke. Den lille herligheten kostet 10 dollar :)

1 kommentar:

  1. Isj, lakris smaker vondt! Men hvis det ikke lukter lakris, så er det jo greit;)

    Sv: Nei, ikke laktose, men gluten. Altså - jeg har cøliaki og tåler derfor ikke hvete, bygg, rug, og vanlig havre:)

    SvarSlett