onsdag 25. august 2010

New York-tips: STK




Hvis du er fan av Gossip Girl eller bare har lyst på en deilig stek i fancy lokaler bør du legge turen innom STK. STK er et steakhouse litt utenom det vanlige. En DJ spiller musikk og lokalet er dekorert i mye hvitt og med innslag av lilla. Ikke det tradisjonelle du forventer fra et amerikansk steakhouse.

Stedet ble også ekstra godt kjent etter at en episode av Gossip Girl ble spilt inn akkurat her. Til og med maten på bordet i episoden er hentet fra menyen og tilberedt av den faktiske kokken på stedet.

(Her har jeg ikke vært selv, enda, da jeg oppdaget dette etter at jeg kom hjem fra ferie..)

3 kommentarer:

  1. Ok, jeg prøver neste gang......Hege

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri falt for Gossip Girl, men jeg vil tro at det har gjort underverker for stedet at det ble laget en episode der:)

    SvarSlett
  3. Hei søte du!! Kan du plis legge ut eller sende meg oppskriften på den oreo cheesecaken du hadde laget?? :D

    x

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett