lørdag 4. september 2010

London-tips: Wahaca















Wahaca er en restaurant som spesialiserer seg på meksikansk markedsmat. Denne restauranten oppdaget jeg og min kjære under vår siste tur til London.
Lokalene er moderne og freshe, men rettene er som hentet rett fra et autentisk meksikansk matmarked (eller jeg liker hvertfall å tro det!). Her serveres alt fra tortilla, til tostadas og taco med kjøtt, fisk og vegetar. Det er ganske langt unna vanlig norsk taco, men utrolig spennende mat og mange gode smaker. Restauranten er svært populær og det kan være litt ventetid, men du trenger ikke reservere bord. Wahaca har tre restauranter i London per i dag, i White City, Canary Wharf og Covent Garden.


Anbefales!!




1 kommentar:

  1. Sv: Ja, hun er vidunderlig flink!!! ;)

    Oi, den restauranten skal jeg besøke neste gang jeg er i London... Og Covent Garden er jo et av mine favorittsteder... Takk for tips!! ;);)

    SvarSlett