lørdag 18. juni 2011

Duften av Bieber


Den siste kjendisen til å kaste seg på parfymefronten er ingen andre enn hjerteknuseren og YouTube-sensasjon Justin Bieber.

Parfymen har fått navnet "Someday" og er en leken, frisk og flørtende duft med noter av mandariner, pære, skogsbær, jasmin, myke blomsternoter, vanilje og musk.

Den nye parfymen markedsføres som en gave rett fra hjertet til Justin Bieber, en duft som han selv synes er fantastisk på jenter og som gjør at jentene som bruker den vil bli uimotståelig for han. Sleipt salgstriks for stormforelskede Bieber-fans? Han har allerede fått mye oppmerksomhet rundt lanseringen, men det skyldes helt andre grunner. Marc Jacobs mener han har kopiert deres bestselger "Lola", og om det blir søksmål får tiden vise.. Jeg er rimelig sikker på at parfymen vil selge godt uansett!

1 kommentar:

  1. Jeg må innrømme at jeg heller ville skutt meg selv enn å ha på meg den der. Men det er sikkert nok av fjortiser som er villige til å skyte meg bare fordi jeg har den meningen, så tipper den kommer til å selge som bare pokker;)

    SvarSlett