mandag 13. juni 2011

Let Your Shirt Do All The Talking














Tyske Markus Lupfer lanserte sitt eget klesmerke i 1998 og har siden da fått et svært celebert klientell som inkluderer stjerner som Roisin Murphy og Gwen Stefani. Han har også hatt suksessrike samarbeid med motehus som Cacharel og Mulberry, og også lansert et eget designersamarbeid med trendkjeden TopShop. 
Han er kanskje mest kjent for sine strikkegensere med store, glitrende motiver med "statement"-effekt. Ikke rart kjendisene går ga-ga over plaggene! Parfymeflasken og dødningshode er mine personlige favoritter!  

5 kommentarer:

  1. Jeg likte også parfymeflasken best.. men usikker på om jeg kommer til å investere i et slikt plagg. Litt kort "levetid" liksom. Men fine var de :)

    SvarSlett
  2. SV: Jeg tror ikke et kurs vil få bort den angsten. Jeg tror det er veldig vanlig med nerver uansett kurs eller ei :)

    SvarSlett
  3. De var fine! Vil ha nummer to:)

    SvarSlett
  4. Utrolig mye morsomme plagg da:)

    SvarSlett